niedziela, 3 lutego 2013

    XXI

Usiadłam przy stole w kuchni i stworzyłam sobie kubek gorącej herbaty earl gray. Muszę przyznać, że powoli podobała mi się moc stwórcza, więc spróbowałam jeszcze z ciasteczkami i udały się znakomicie. Księga była formatu A zero, oprawiona w skórę koloru zielonego. Na okładce nie było tytułu , dopiero wewnątrz. Złotymi literami widniało imię autora Anioł Haziel CHÓR II MĄDROŚĆ I MIŁOŚĆ Cherubin, pod spodem tytuł Księga Aniołów. Wszystko było napisane odręcznym pismem, złotym tuszem. Otworzyłam kolejną stronę: Księga I Imiona Aniołów nieupadłych. Zaczęłam czytać :
CHÓR I SIŁA WOLI I SŁAWY
Serafiny - Anioły miłości, światła i ognia.
Serafin - z hebrajskiego oznacza płomień - w judaizmie i chrześcijaństwie istota z najbliższego otoczenia Boga z trzema parami skrzydeł. Posłaniec boski, ucieleśnienie duchowej siły będącej w pobliżu, wspierającej i czuwającej. Nosiciel boskiego światła i nadziei. Przeszłam dalej szukając Ejaela, zastanawiałam się czy go tu znajdę, Asmodeusz mówił, ze jest upadłym. A Rafał? Obiecał mu służbę, czy też tu będzie? Zadrżałam z obawy. Pominęłam kolejne chóry, w szóstym znalazłam swoje imię. Dziwnie było czytać o sobie, słowa napisane zanim stałam się aniołem. Minęłam chór siódmy, ósmy i znalazłam CHÓR IX FUNDAMENT I PODSTAWA ANIOŁOWIE OPIEKUNOWIE. Pierwszy w tej hierarchii był mój Rafał, tzn Damabiah, od razu podniosło mnie to na duchu, w księdze aniołów chyba nie może być przestarzałych informacji? To by znaczyło, że nie jest upadły. Dambiah - boska mądrość - anioł, który odpowiada za odnalezienie prawidłowego kierunku w życiu, chroni przed niewidzialnymi wrogami i agresją emocjonalną, zapewnia spokój. Czytając o nim znów łzy napłynęły do moich oczu. Tak, pomagał mi odnaleźć kierunek w zyciu, zawsze gdy go traciłam z oczu, chronił mnie przed niewidzialnymi wrogami i agresją emocjonalną, na pewno przed Asmodeuszem, napełniał mnie spokojem...Aby się ogarnąć napiłam się herbaty i sięgnęłam po ciasteczko. Czytałam dalej. Drugi w hierarchii Menkel - boska ochrona - anioł, który odpowiada za stabilizację, długotrwałe związki, wspomnienia, chroni przed urazami, zwolnieniami z pracy, przykrymi wpływami z przeszłości. Trzeci był mój Ejael. Roześmiałam się radośnie widząc tu jego imię, nie, nie było by go tutaj gdyby był upadły. Ejael - boski entuzjazm - anioł, który odpowiada za zmiany na lepsze, akceptację przeznaczenia, zainteresowania mistyczne i szczęście, chroni przed nieszczęściem i tragediami. Przeczytałam i zaczęłam rozmyślać. Wszystko za co odpowiadał zdarzyło się mnie. Był dla mnie zmianą na lepsze, przeznaczeniem, wzbudził we mnie zainteresowania mistyczne – stworzyłam ciasteczka i herbatę nie? - czułam się wreszcie szczęśliwa, ostatnie: ochrona przed nieszczęściem i tragediami... Hm... tu można by się kłócić, ale z drugiej strony ... Przeszłam dalej. Ksiega II Imiona Aniołów upadłych. Tekst był napisany czarnym tuszem. Nie miałam ochoty czytać tej księgi, ale musiałam poznać swojego wroga. Pierwszy w hierarchii Belzebuth – pierwszy spośród bóstw fałszywych. Ominęłam na razie, potem zajmę się studiowaniem pozostałych, szukałam Asmodeusza.
Drugi był Samael czyli Szatan - książę oszustów i największy wróg człowieka
Trzeci Lucyferus - książę buntu – wiedziałam z lekcji religii , że to on zbuntował się przeciwko Bogu i Chrystusowi , księga Izajasza mówiła "Wstąpię na niebiosa, swój tron wyniosę ponad gwiazdy Boże” . To zamysły Lucyfera, kiedyś najjaśniejszego z aniołów, niosącego światło. Lucyfer nienawidził Chrystusa, za to, że zasiada po prawicy Boga, ta nienawiść była źródłem Pierwszej Wojny w Niebie i "wytrącenia" Lucyfera i zbuntowanych aniołów. Wróciłam do księgi Lucyferus - książę buntu, antychryst.
Czwarty Mammon - książę kusicieli. Piąty w hierarchii: - Asmodeus -
"duch zła", książę zemsty, "wściekły diabeł" , włada wszystkimi sprawami dotyczącymi liczb parzystych. Należał przed swym upadkiem do CHÓRU serafinów", obecnie jest demonem, który wypełnia mężczyzn żądzą, obdarowuje sługusów magicznymi pierścieniami, uczy, jak stać się niewidzialnym, arytmetyki, geometrii, astronomii, nauki o ruchu. Zna również miejsca ukrycia skarbów. Dlatego mógł obiecać Mariki bogactwo, pomyślałam. Szósty Pytho - książę duchów fałszu, siódmy Belial - książę niesprawiedliwości , ósmy Merihim - książę duchów zarazy, dziewiąty Abbadon - książę wojny, ostatni Astaroth - książę oskarżycieli i inkwizytorów. Przetarłam oczy i przewróciłam kilka stron, minęłam księgę praw anielskich, księgę mocy, księgę wyborów i decyzji, księgę pokuty i zadośćuczynienia, tak przejrzałam dwie trzecie księgi. Otworzyłam kolejną stronę Księga przepowiedni anielskich. Te kilkadziesiąt stron było spiętych złotą klamrą, odpięłam ją i odwróciłam stronę. Sięgnęłam po ciastko i ugryzłam. Czekolada?
- Wolę z czekoladą – w progu kuchni stał Norbert uśmiechając się do mnie, podszedł i odgarnął mi włosy z karku, jego gorące usta na szyi pobudziły moją krew. 
- Co robisz? - spojrzał mi prze ramię – czytasz księgę?
- Aha, właśnie otworzyłam księgę przepowiedni. 
- Co zrobiłaś??? - patrzył to na mnie to na księgę – ale jak....
- No czytałam księgę imion Aniołów nieupadłych, wiesz, że nadal tam jesteś? I ty i Rafał – mówiłam rozentuzjazmowana. 
- To nie możliwe – oczy mu błyszczały z podniecenia .
- Naprawdę, popatrz – chciałam przewrócić kartki , ale złapał mnie za rękę.
 - Natuś... wiesz, że nikt, żaden anioł, nie mógł jak dotąd otworzyć tej części księgi? Napisał ją najbliższy Bogu anioł Jeliel. Dla " WYBRANEJ"
 Norbert otworzył Księgę I.
- Przeczytaj. - podsunął mi księgę i wskazał palcem. 
- CHÓR I SIŁA WOLI I CHWAŁY
Serafiny - Anioły miłości, światła i ognia. Serafin - z hebrajskiego oznacza płomień – anioł z najbliższego otoczenia Boga, posiada trzy pary skrzydeł. Posłaniec boski, ucieleśnienie duchowej siły będącej w pobliżu, wspierającej, czuwającej. Nosi boskie światło i nadzieję. Pełni funkcje ochronne i niesie przekonanie o dobrej i przyjaznej sile duchowej będącej w pobliżu - ochrania i wspiera ducha w trudnych i ważnych chwilach życiowych. Pierwszy w hierarchii ...
- Drugi - ponaglił Norbert.
- Drugi w hierachii jest Jeliel - boski pomocnik - anioł, odpowiada za spokój i pogodę ducha, wzmacnianie się, lojalnej więzi, odbudowę, za rozpoczynanie nowych spraw.
- Za rozpoczynanie nowych spraw – powtórzył jak echo Norbert .

1 komentarz: